как работим

Често задавани въпроси

Какво трябва да подготвя клиентът преди пристигането на къртачната фирма?

Преди пристигането на къртачната фирма, клиентите обикновено трябва да освободят областите, които трябва да бъдат почистени от лични вещи и препятствия. Също така, ако има специални изисквания или предпочитания за почистване (например използване на определени почистващи продукти), това трябва да бъде предварително уговорено.

Какъв е минималният период за предварително уговорено почистване и как се прави запазването?

За мнозина къртачни фирми минималният период за предварително уговорено почистване е обикновено на стандартен или седмичен базис, но някои предлагат и по-гъвкави опции. Запазването обикновено се извършва чрез телефон, имейл или онлайн платформа, където клиентът уговаря удобната дата и час за почистване.

Какво да направя, ако имам специфични изисквания към почистването?

Ако имате специфични изисквания към почистването, трябва да ги предоставите на къртачната фирма предварително. Те могат да адаптират методите и почистващите продукти, за да отговорят на вашите нужди, например да използват хипоалергенни средства.

Каква е процедурата при загуба на предмети или повреди по време на почистването?

Къртачните фирми обикновено имат политика за уведомление в случай на загуба или повреда на предмети по време на почистването. Клиентите трябва да ги уведомят веднага след забелязване на такива инциденти, и фирмата ще предприеме действия за решаване на проблема, като например заплащане на компенсация.

За фирмата

Хамали 8 е нова фирма, предлагаща хамалски услуги в София и национално.

Контакти

София

hblagoev21@abv.bg

+359879883894

Абонирай се, за да вземеш отстъпка !

© Copyright 2023 . Всички права запазени